به گزارش مارینپرس، بر این اساس سیستمهای آبِ توازنی که بر روی کشتیها با توجه به قانون D2 نصب شده بود باید براساس قانون D3 تأیید شود.
براساس این گزارش سیستم پالایشی که در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ و بعد از آن نصب میشود، نیاز به تطابق با کنوانسیون مدیریت آب توزان (BMW) را دارد و باید براساس سیستم پالایشی آبِ توازن سازمان بینالمللی دریانوردی (IMO) تأیید شود که مصوبه کمیته حفاظت از محیط زیست دریایی IMO در آوریل سال ۲۰۱۸ است.
بدین ترتیب مالکان کشتیها از فردا سیستمهای پالایشی آبِ توازنی را باید در کشتی نصب کنند که مطابق استاندارد جدید باشد.