به گزارش مارینپرس، نادر پسنده افزود: از ۷ نقطه مثبت گزارش شده در ممیزی اخیر سیستم مدیریت کیفیت توسط موسسه IMQ ایتالیا، بیش از۴ نقطه مثبت به اداره کل امور دریایی سازمان اختصاص یافته است.
پسنده گفت: در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت ISO جهت بهبود بهره وری، صحت سنجی و شفافیت در فرآیندهای فعالیت های سازمانی همواره در راس امور و اهداف اداره کل امور دریایی سازمان بنادر قرار داشته است.
به گفته وی، “ایجاد ساختار جهت بازرسان کشتی و صدور کارت مهارت” و “ارائه اطلاعیه نحوه بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی”، از مهم ترین اقدامات این اداره کل درخصوص افزایش سرعت، دقت و صحت فرآیندها و ارائه خدمات به مشتریان است که در گزارش ممیزان سازمان مورد تائید قرار گرفته است.
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر همچنین “افزایش دقت و امنیت گواهینامه صادره برای کشتی ها از طریق سیستم جامع دریایی و چاپ هولوگرام و QR کد”؛ “استفاده از سیستم جامع دریایی در تمام فرآیندهای اداره کل از جمله بازرسی کشتی ها توسط تبلت و دوربین و مستند سازی” و “ارائه اطلاعیه نحوه بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی” را دیگر تمهیدات توسعه ای سازمان بنادر در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت برشمرد.