صنایع دریایی در استان بوشهر گسترش می‌یابد

استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه ویژه برای رونق تولید در شرکت صدرا خبر داد و گفت: صنایع دریایی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرعامل شرکت صدرا بوشهر با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سابق و تبریک انتصاب مدیرعامل جدید اظهار داشت: بدون شک شرکت صدرا یکی از واحدهای صنعتی مهم و تاثیرگذار استان بوشهر است که رونق این شرکت موجب رونق تولید و اشتغال در استان است.

وی بیان کرد: شرکت صدرا در سال‌های اخیر با حمایت های دولت به خوبی احیا شده و این روند باید با برنامه ریزی و بازاریابی مناسب ادامه یابد.

استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه ویژه برای رونق تولید در شرکت صدرا خبر داد و خاطرنشان کرد: پیگیری های زیادی برای رونق تولید در صدرا انجام دادیم به طوری که در سفر رئیس جمهور به استان با مذاکراتی که با مدیرعامل قرارگاه خاتم الانبیا و وزیر صنعت داشتم مقرر شد کارگروهی ویژه برای ایجاد فرصتهای جدید کاری برای صدرا تشکیل دهیم و با اجرایی شدن این کارگروه بدون شک اشتغال و تولید در صدرا رونق بیشتری خواهد گرفت.

گراوند با بیان اینکه صدرا در حوزه های گردشگری هم می تواند پیشگام باشد، اضافه کرد: همه تلاش مدیریت ارشد استان بوشهر رفع مشکلات شرکت صدرا و ایجاد زمینه برای جذب مشتری بیشتر با هدف رونق تولید و اشتغال است.

وی اضافه کرد: رونق فعالیت شرکت صدرا موجب تقویت صنایع دریایی کشور هم خواهد شد، اگر شرکت صدرا در عرصه صنایع دریایی به عنوان محور تولید قرار گیرد ساید صنایع هم در این مسیر احیا خواهند شد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر باعث رونق گردشگری می شود

چ خرداد 29 , 1398
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: فعال شدن خط کشتیرانی بوشهر- قطر باعث رونق فعالیت های اقتصادی بویژه در حوزه گردشگری است.
خط کشتیرانی بوشهر-قطر

شاید برای شما جالب باشد