تشریح اقدامات اتحادیه مالکان کشتی ایران در سال 97

گزارش اهم فعالیت‌های انجام شده اتحادیه مالکان کشتی ایران در سال 97 توسط علی شریفی، دبیر کل این اتحادیه در مجمع این اتحادیه ارایه شد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌نیوز، مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق العاده اتحادیه مالکان کشتی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی ایران با حضور اکثریت اعضا در شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد.

علی شریفی، دبیر کل اتحادیه، ضمن ارایه  گزارش فعالیت های سال 98-97 این اتحادیه با بیان اینکه این اتحادیه مرجع مالکان کشتی است گفت: طی سال جاری اتحادیه صاحب مجموعه مستقلی جهت اسکان دبیرخانه تهیه کرده که این محل در سه طبقه مجزا و در شرایط بسیار مطلوب خریداری، بازسازی و آماده به کار شده است.

مجمع اتحادیه مالکان کشتی ایران در سال 98

وی اهم اقدامات دبیرخانه این اتحادیه طی سال 97 را تصویب مصوبات شورای عالی امنیت ملی در پی طرح مشکلات از سوی دبیرخانه اتحادیه در کمیسیون اقتصادی اعلام کرد و افزود: ازدیگر اقدامات مهم طی این مدت می توان به تایید مرجعیت اتحادیه مالکان کشتی ایران جهت تعیین مالکیت کشتی ها ، الزام به استفاده از شناورهای ایران در پروژه های فراساحلی، اصلاح دستورالعمل حداقل پرسنل ایمن شناورها، عضویت در کارگروه ثبت شناورهای خاص در سازمان بنادر ،  ایجاد شورای حل اختلاف دریایی، انتشار کتاب اقتصاد حمل و نقل دریایی، سوخت رسانی در لنگرگاه عباسی و … اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمایت از صنعت پرورش میگو با افزایش سرانه مصرف داخلی

پ تیر 27 , 1398
یکی از مهمترین سیاست‌های کلان اقتصادی در کشور، توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های شیلاتی می‌باشد که در این میان صنعت پرورش میگو از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
صنعت میگو در یک‌قدمی تولید 100 هزار تن در سال

شاید برای شما جالب باشد