تهیه سند جامع نیروی انسانی در سازمان بنادر ضرورت دارد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سند جامع برنامه نیروی انسانی باید تهیه شود تا براساس آن توسعه نیروی انسانی صورت پذیرد .

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش مارین‌نیوز، سعید سیدعلایی با تاکید بر ضرورت تهیه سند جامع نیروی انسانی در سازمان بنادر و با اشاره به اینکه براساس برنامه اصلاح نظام اداری، اصلاح ساختار اداری در سازمان بنادر و دریانوردی مطرح است، افزود: نقشه راه برای اقدامات هر دستگاهی اصلاح ساختار نظام اداری است و با توجه به رویکردهای موجود، برنامه اصلاح ساختار را پیگیری خواهیم کرد تا به ادارات کل بنادر در کشور ابلاغ کنیم .

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: با توجه به جوان گرایی و استفاده از مدیران جوان در کشور سند جامع برنامه نیروی انسانی باید تهیه شود تا براساس آن اخذ مجوز استخدام صورت پذیرد تا در آینده سکانداری و مسئولیت های این سازمان توسط نیروهای جوان به بهترین شکل انجام شود .

سیدعلایی با اعلام اینکه کارگروه ویژه ای در سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شده که با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور راهکارهای حل مشکلات را بررسی کنند، گفت: حضور اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر سطح کشور می تواند موجب شود تا از نزدیک مشکلات را درک کنیم و بروکراسی موجود را به حداقل برسانیم .

وی اجرای طرح شناسایی شایستگی ها و ارتقای سرمایه های انسانی را برای آینده مدیریتی سازمان ها به ویژه سازمان بنادر لازم و ضروری دانست.

سیدعلایی تصریح کرد: مطابق قوانین برنامه پنجم و ششم توسعه، هرگونه تبدیل وضعیت و استخدام کارکنان منوط به قبولی در آزمون خواهد بود و با تهیه سند جامع نیروی انسانی و اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی نسبت به استخدام نیروی مورد نیاز اقدام خواهد شد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشاهده ۲ گونه نادر از مرجان‌های سخت در خلیج فارس

س مرداد 1 , 1398
از سوی محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی دو گونه نادر مرجان سخت در محدوده سمبارون خلیج فارس مشاهده شد.
کشف و مشاهده مرجان دریایی توسط محققان دریایی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی

شاید برای شما جالب باشد