تامین تجهیزات مورد نیاز شیلات کشور توسط سازمان صنایع دریایی

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این سازمان آمادگی دارد نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین کند.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش این خبرگزاری، امیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در دیدار با نبی‌الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به دستاوردهای سازمان صنایع دریایی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی اظهار داشت:  سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به خارج با به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های صنعتگر داخلی و بومی سازی محصولات و با رویکرد نوآوری آماده خدمت رسانی به مجموعه‌ها و سازهای داخلی از جمله سازمان شیلات ایران است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تصریح کرد: با اراده و دانشی که در  طراحی، ساخت و تولید تجهیزات دریایی در سازمان وزارت دفاع وجود دارد این سازمان آمادگی دارد  نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین کند.

امیر رستگاری خاطرنشان ساخت: در حوزه خدمات پس از فروش نیز نیاز به عوامل خارج از کشور نداریم و تمام تجهیزات تولیدی سازمان صنایع دریایی با خدمات پس از فروش با هدف ایجاد یک کار پایدار اقتصادی برای سرمایه‌گذار با افقی که پیش‌بینی می‌کند قابل ارائه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه‌ریزی برای رفع مشکل اشتغال دریانوردان و کارآموزی دانشجویان دریانوردی

ی مرداد 27 , 1398
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دریانورد ایرانی نباید در صف اشتغال بماند، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی نسبت به جذب دانشجویان دریایی برای کارآموزی اهتمام ورزد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی روزجهانی دریانوردی

شاید برای شما جالب باشد