تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی کشور کلید خورد

رئیس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی کشور خبر داد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی کشور، درباره محورهای این تحقیق و تفحص اظهار کرد: در ابتدا انعقاد قراردادهای نجومی و پیچیده به نام هوشمندسازی بنادر، محور این موضوع است.

وی افزود: عدم اجرای طرح جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و برکناری نیروهای ایثارگر و متخصص از قشر خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان از پست های مدیریتی نیز دیگر دلیل محوری است که به آن پرداخته خواهد شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، حیف و میل بیت‌المال در برگزاری مراسم و مجالس را از دیگر محورهای مهم دانست و تصریح کرد: به‌کارگیری نیروهای سفارشی از سایر سازمان‌ها با مدرک تحصیلی و تجارب غیرمرتبط نیز در این تحقیق و تفحص مورد توجه قرار دارد.

رئیس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیض و بی‌عدالتی در اختصاص بودجه در حوزه احداث، توسعه و سرمایه‌گذاری بنادر جنوب نسبت به بنادر شمال نیز در کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی نقش مهمی دارد. 

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ عامل بروز اختلال در صنعت کشتیرانی جهان

چ مهر 17 , 1398
نرخ کشتیرانی پس از وضع یک سری تحریم ها بر شرکت بزرگ حمل و نقل چین و اعمال محدودیت بر حرکت نفتکش‌های ونزوئلا در حال افزایش است.
کشتیرانی و حمل و نقل دریایی و تجارت دریایی

شاید برای شما جالب باشد