برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال خبر داد.

صید ترال
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در تشریح اجرای  طرح مبارزه با شناوران متخلف و نیز فاقد هویت گفت: با وجود شناوران متخلف و فاقد ساماندهی که اقدام به انجام تخلفات صیادی و صید غیر مجاز از نوع ترال می‌نمایند این فرماندهی برخورد جدی با آنان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با همکاری اداره شیلات و پایگاه دریابانی بوشهر و کنگان، دریابانان موفق شدند در اجرای 3 روزه طرح مذکور، تعداد 19 فروند شناور فاقد مدارک و متخلف در امر صید و صیادی را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به گشت‌های مداوم دریابانان در برقراری نظم و امنیت، بیان داشت: توقیف شناوران متخلف محدود به این طرح نبوده و در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها و رصد کلیه شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی از ادامه فعالیت غیرقانونی شناوران متخلف جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: دریابانان استان بوشهر با آمادگی کامل حافظ جان هموطنان و منابع آبزی در دریا هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای سود جو با تخلف و صید غیر مجاز ترال و عدم رعایت ایمنی و مقررات دریانوردی فعالیت کنند. 

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان محیط زیست نظارت­‌ کافی بر فعالیت­‌های اقتصادی در دریا نداشته است

چ تیر 18 , 1399
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم انعقاد تفاهمنامه با منطقه آزاد کیش گفت: طی سال‌های گذشته سازمان حفاظت محیط زیست نظارت­‌ کافی به فعالیت­‌های اقتصادی در دریا و سواحل نداشته و آسیب‌های جبران ناپذیری را به این پهنه‌ها وارد کرده است.
احمد لاهیجان‌زاده معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست

شاید برای شما جالب باشد