تولید آبزیان در خوزستان افزایش می‌یابد

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: جهت افزایش تولید آبزیان خوزستان برنامه‌ریزی سه طرح انجام شده است.

افزایش تولید آبزیان در خوزستان
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، فتح‌الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان اظهار کرد: در خصوص افزایش تولید آبزیان در سه زمینه آبزی‌پروری ساحلی، پرورش متراکم در آب‌های داخلی و تقویت ذخایر منابع آبی استان برنامه‌ریزی‌های انجام شده است.

وی افزود: برای پروژه آبزی‌پروری ساحلی سعی شده در قالب پروژه سایت‌های پرورش آبزیان دریایی در سواحل شهرستان‌های ساحلی طراحی شوند که امیدواریم تا پایان سال جاری دو طرح از این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در رابطه با پرورش متراکم در قالب ایجاد سایت‌های متراکم به صورت استفاده از اراضی کشاورزی، باغات و مشاغل خانگی طرح‌ها آماده شده و در خصوص سومین پروژه با آزادسازی بچه ماهی در تالاب‌ها، رودخانه‌ها و ذخایر سدها صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با آماده‌سازی سایت‌ها برای مشارکت و سرمایه‌گذاری اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد و در رابطه با پرورش متراکم علاقمندان به مشارکت می توانند به ادارات شیلات و دفاتر صدور مجوز سازمان نظام مهندسی مراجعه کنند.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آموزش مهارت‌های دریا محوری اولویت سازمان فنی‌وحرفه‌ای

چ تیر 25 , 1399
اوسط هاشمی اولویت امسال سازمان فنی و حرفه‌ای را آموزش مهارت‌های دریا محوری دانست و گفت: تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی از استادکاران، مربیان و نیروهای مهارت بسیار در این حوزه اهمیت دارد و باید مهارت را در جامعه‌محور کنیم.
اوسط هاشمی،رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

شاید برای شما جالب باشد