آموزش مجازی دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریایی خرمشهر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی پس از اعلام نتایج نهایی و احتمالا در هفته‌های اول و دوم آبان‌ماه خواهد بود، گفت: سال تحصیلی جدید برای دانشجویان این مقطع کاملا به صورت مجازی آغاز می‌شود.

آموزش مجازی دانشگاهیان در دوران کرونا
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، کمال غانمی با اشاره به آغاز نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، اظهارکرد: نیم‌سال اول به صورت کاملا مجازی برای همه مقاطع تحصیلی آغاز شده است و تنها دانشجویان ترم آخر مقاطع ارشد و دکتری که نیاز به استفاده از کارگاه یا آزمایشگاه برای انجام پایان‌نامه و گذراندن درس‌های عملی باقی‌مانده دارند، به صورت حضوری در حال گذراندن درس‌های خود هستند.

وی با اشاره به نحوه ارائه ترم برای دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی، افزود: ثبت‌نام دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی پس از اعلام نتایج نهایی و احتمالا در هفته‌های اول و دوم آبان‌ماه خواهد بود. همچنین سال تحصیلی جدید برای دانشجویان این مقطع کاملا به صورت مجازی آغاز می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان با اشاره به آخرین وضعیت جذب دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه، گفت: با حضور رایزن فرهنگی کشور عراق در ایران، مقرر شد که برای جذب دانشجو به صورت رسمی درخواست کنیم و پس از درخواست رسمی و موافقت وزارت علوم، پذیرش دانشجویان خارجی نیز صورت می‌گیرد. 

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مطالعات لایروبی خلیج گرگان به کجا رسید؟

ش مهر 12 , 1399
مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: نتیجه مطالعات مرکز ملی اقیانوس شناسی در خصوص لایروبی کانال‌های منتهی به دریای کاسین در کارگروه تخصصی احیای خلیج گرگان بررسی و برای تصویب نهایی و ابلاغ به ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب‌های کشور ارسال شد.
پهنه آبی خلیج گرگان

شاید برای شما جالب باشد