آموزش مهارت‌های دریا محوری اولویت سازمان فنی‌وحرفه‌ای

اوسط هاشمی اولویت امسال سازمان فنی و حرفه‌ای را آموزش مهارت‌های دریا محوری دانست و گفت: تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی از استادکاران، مربیان و نیروهای مهارت بسیار در این حوزه اهمیت دارد و باید مهارت را در جامعه‌محور کنیم.

اوسط هاشمی،رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، علی اوسط هاشمی در جلسه شورای مهارت استان گیلان، اولویت امسال سازمان فنی و حرفه‌ای را آموزش مهارت‌های دریا محوری دانست و گفت: تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی از استادکاران، مربیان و نیروهای مهارت بسیار در این حوزه اهمیت دارد و باید مهارت را در جامعه‌محور کنیم.

وی با تأکید بر توسعه اقتصاد از طریق دریا در برنامه توسعه کشور بیان کرد: متأسفانه باوجود بیش از پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر ساحل هنوز سهم خود را از دریا کسب نکرده‌ایم لذا باید در استان گیلان به دریا توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به حوزه‌های فعالیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان گیلان گفت: آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنایع دریایی، شیلات و خدمات بازرگانی و پوشاک مهم‌ترین سطح فعالیت فنی و حرفه‌ای در استان گیلان است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صید غیر قانونی میگو در آب‎های این استان جلوگیری شود

چ تیر 25 , 1399
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: اداره کل شیلات استان از صید غیر قانونی میگو پیش از آغاز فصل صید این آبزی در آب‌های ساحلی این استان جلوگیری کند.
صید میگو در بوشهر

شاید برای شما جالب باشد