مطالبه بانوان کنگانی ۶ سال در پیچ و خم اعتبارات!

پلاژ بانوان یکی از مطالبات مهم بانوان شهر کنگان است که این پروژه پس از گذشت ۶ سال متاسفانه هنوز عملی نشده است.

پلاژ اختصاصی بانوان
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، کنگان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر میزبان بخش عظیمی از صنایع نفت و گاز و همچنین سومین شهرستان پرجمعیت استان است. با توجه به همجواری بندر کنگان با خلیج همیشه فارس و همچنین گرم و شرجی بودن هوای آن، بیشتر مردم شنا در دریا یکی از تفریحات ثابت آن‌هاست.

با توجه به اینکه مردم کنگان و حتی پرسنل شرکت‌های مستقر در منطقه برای تفریح به شنا در دریا می‌روند که این مساله باعث می‌شود سواحل شلوغ شده و برخی از بانوان امکان استفاده از این نعمت خدادادی را نداشته باشند و از این تفریح پرطرفدار محروم می‌مانند.

احداث پلاژ بانوان می‌تواند کمک شایانی به بانوان در جهت استفاده از این نعمت خدادادی کند و همچنین می‌تواند در حفظ عفاف موثر باشد.

جای پلاژ بانوان در ساحل کنگان خالی است

فرماندار سابق کنگان در پنجم شهریورماه ۹۷ گفته بود که پروژه پلاژ بانوان به اعتبار زیادی نیاز دارد که پیگیر جذب اعتبار و احداث آن هستیم.

همچنین رئیس سابق شورای شهرکنگان سوم بهمن ماه ۹۳ پلاژ بانوان را یکی از مطالبات بانوان در این شهر دانسته و گفته بود، با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که برای تکمیل این پروژه به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. اما متاسفانه تا کنون این پروژه اجرایی نشده و بانوان این شهر همچنان چشم انتظار این پروژه هستند.

عیسی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پروژه‌ پلاژ بانوان یک پروژه مهمی است و درخواست بانوان این شهر در این زمینه به حق است.

پلاژ بانوان احداث می‌شود

رئیس شورای شهر کنگان افزود: بخش خصوصی متقاضی احداث این پروژه در فاز ۲ دهکده گردشگری مرجان است که با بررسی‌‌ طرح این فرد در صورت مناسب بودن طرح آن عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با آمادگی کامل به ایران برمی‌گردم

ی تیر 22 , 1399
ملی‌پوش بادبانی ایران گفت: تمریناتم مدتی است در اسپانیا شروع شده و تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل به ایران برگردم.
احمد احمدی ملی‌پوش قایق بادبانی ایران

شاید برای شما جالب باشد