ساخت اسکله بندر تجاری بوالخیر تنگستان آغاز شد

ساخت اسکله بندر تجاری بوالخیر تنگستان آغاز شد

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی اسکله بندر تجاری بوالخیر در شهرستان تنگستان اظهار داشت: ساخت این اسکله یکی از مطالبات و درخواست‌های مهم مردم ساحل‌نشین تنگستان است که در این راستا همزمان با ایام‌الله دهه فجر آغاز شد.

محمد شکیبی نسب اضافه کرد: ساخت اسکله شمع و عرشه بندر تجاری بوالخیر به طول ۱۱۰ متر و با سرمایه‌گذاری هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز با تشریح فعالیت‌های اقتصادی به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر پروژه‌های مختلفی در سطح استان افتتاح و آغاز عملیات آن‌ها آغاز می‌شود اضافه کرد: در مجموع امسال عملیات اجرایی پروژه‌های اقتصادی نسبت به سال گذشته رشد پنج برابری داشته است.

علی باستین با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در استان رشد قابل توجهی یافته عنوان کرد: از مجموعه ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی استان بوشهر، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان آن در حوزه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه‌های اقتصادی ۱۸ هزار شغل پایدار در نقاط مختلف استان بوشهر ایجاد می‌شود گفت: بندر تجاری بوالخیر از جمله بنادر تجاری مهم استان بوشهر است و از آنجا که توسعه اسکله‌های بنادر یکی از راه‌های توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است که این اسکله نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واردات بیش از ۱۵ میلیون تُن کالا از گمرکات خوزستان

پ بهمن ۱۳ , ۱۴۰۱
بهروز قره‌بیگی در گفتگو با مرین‌پرس افزود: این میزان واردات در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر ارزشی هشت درصد رشد و از نظر وزنی دو درصد کاهش داشته است.کالا‌های اساسی، غلات، آهن‌آلات، مواد اولیه و سرمایه‌ای، وسایل مکانیکی و الکترونیکی از مهمترین اقلام وارداتی از گمرکات خوزستان بوده […]