بهره‌برداری بزرگترین سیلوی غلات در بندر امام خمینی

بهره‌برداری بزرگترین سیلوی غلات در بندر امام خمینی

به گزارش مرین‌پرس، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، فاز اول بزرگترین پروژه سیلوی غلات با ظرفیت سه میلیون تن به صورت سالانه و با سرمایه گذاری بالغ بر یازده هزار و پانصد میلیارد ریال توسط شرکت تایدواتر خاورمیانه در بندر امام خمینی (ره)، به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت تایداوتر خاورمیانه روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در محل احداث این سیلو‌ها در بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، سیلو‌های ۱۷۰ هزار تنی شرکت تایدواتر خاورمیانه افتتاح و شروع به کار کرد.  

گفتنی است این سیلو‌ها قابلیت ذخیره سه میلیون تن غلات به صورت سالانه را دارا بوده و امکان اشتغال‌زایی برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم را فراهم خواهد کرد.

از مزایای این پروژه می‌توان به تسریع در تخلیه کشتی‌های حامل غلات، افزایش ظرفیت پذیرش پهلودهی کشتی‌ها، کاهش بهای تمام شده واردات کالا‌های اساسی کشور و افزایش ظرفیت پذیرش، نگهداری و انبارش کالا‌های فله و کالا‌های اساسی اشاره کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی اسکله گردشگری در تالاب بندر شادگان

چ بهمن ۱۹ , ۱۴۰۱
به گزارش مرین‌پرس، در مراسم افتتاح اسکله گردشگری تالاب بندر شادگان اعلام شد برای ساخت این اسکله به طول ۱۲۰ متر، ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است. با افتتاح این اسکله گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قادر خواهند بود با ایمنی بیشتری از بخش‌های مختلف تالاب بندر شادگان بازدید […]