ترخیص سریع کالا‌ی اساسی از بنادر و گمرکات

علی جمادی در ادامه سفر خود به خوزستان و در بازدید از انبار‌های گمرک و اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر، افزود: سیاست کلی دستگاه قضایی به‌ویژه دادستانی کل کشور، بازدید مستمر از انبار‌های جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک و نظارت بر نحوه تعیین تکلیف و فروش این کالاهاست.

وی گفت: یکی از آسیب‌های احتمالی در این خصوص، نگهداری طولانی‌مدت کالا‌ها در انبار به دلایل مختلف است که خوشبختانه در بازدید از انبار بندر و گمرک خرمشهر، کمتر شاهد این مسئله بودیم.

جمادی تصریح کرد: در این سفر در خصوص برخی کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و ستاد فرمان امام (ره)، به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری دادستان اهواز مرکز استان خوزستان و دادستان خرمشهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: در این خصوص چنانچه تقصیر یا قصوری از سوی مسئولان امر وجود داشته باشد، دادستان‌ها به‌عنوان مدعی‌العموم برخورد خواهند کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور اقتصادی و جرایم سازمان یافته گفت: در مجموعه دادگستری خوزستان و به‌ویژه دادستانی مرکز استان، عزم جدی در این خصوص وجود دارد و اقدامات خوبی را تاکنون شاهد بوده‌ایم، اما انتظار داریم به‌خصوص در ایام پایانی سال، اقدامات ویژه‌ای در ترخیص کالا‌های اساسی صورت گیرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انجام اولین پهلوگیری شناور در بندر جدید خمیر

چ بهمن ۲۶ , ۱۴۰۱
  به گزارش مرین‌پرس، حسین عباس نژاد با اشاره به پهلو دهی آزمایشی اولین فروند شناور در ضلع شرقی بندرگاه جدید الاحداث خمیر گفت: این شناور بارج یدکش با ظرفیت دو هزار تن پس از انجام عملیات دریایی و رعایت تمامی الزامات ایمنی ۱۹ بهمن ماه در این بندرگاه پهلو […]