صادرات ۶۵ هزار تن گندله آهن برای اولین بار از بندر چابهار

صادرات ۶۵ هزار تن گندله آهن برای اولین بار از بندر چابهار

به گزارش مرین‌پرس، قاسم عسکری نسب اظهارداشت: وجود امکانات و تجهیزات استراتژیک در بندرچابهار باعث ایجاد جذابیت برای صادرات فرآورده‌های معدنی و مصالح ساختمانی از مسیر این بندر شده به طوریکه از ابتدای سال تاکنون صادرات کالا‌های مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ برابر رشد داشته است.

وی با اشاره به رونق و توسعه در بندر چابهار افزود: پهلوگیری همزمان چندین کشتی حامل کالای اساسی و کالای کانتینری، فله خوراکی و نهاده‌های دامی، برنج کیسه و انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی در بندر شهید بهشتی چابهار و تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه‌های کالایی و تمام رویه‌های گمرکی اولویت اصلی این بندر راهبردی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: از تمام زیرساخت‌ها و تجهیزات تخلیه و بارگیری بندر چابهار جهت پهلودهی کشتی‌ها و تخلیه و بارگیری کالا استفاده می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استفاده از تجهیزات صنعتی در توریسم دریایی خلیج فارس

چ اسفند ۳ , ۱۴۰۱
اسماعیل سجادی منش در گفتگو با مرین‌پرس با اشاره به اینکه استان بوشهر به واسطه هم مرزی با خلیج‌فارس از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در جهت توسعه گردشگری ساحلی و دریایی برنامه‌هایی را تدوین […]