لزوم تقویت اقتصاد دریامحور و ساماندهی ته لنجی در بوشهر

احمد وحیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اسکله تجاری و صیادی کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امروز دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز شده و تا فردا ادامه دارد که ان‌شاءالله مصوبات ارزشمندی برای توسعه و عمران و آبادانی استان تصویب می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید زیادی بر اقتصاد دریامحور دارد و استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه دریایی و بندری و آبزی پروری و تجارت دریایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: مساله ته‌لنجی و کالای همراه ملوان از مسایل مهم استان است و ساماندهی کالای همراه ملوان از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

دکتر وحیدی تصریح کرد: حمایت از صیادان و ملوانان استان مورد توجه و تاکید است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌ها در بندر کنگان باید مورد توجه قرار گیرد و برای توسعه اسکله کنگان برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استان بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در منطقه و کشور می‌زند

پ اسفند ۱۱ , ۱۴۰۱
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز هنگام ورود در استان بوشهر در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌ فارس عسلویه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از مردم انقلابی و متدین استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت بسیاری برخوردار است که یکی از آنها نیروی […]