معاون امور مجلس رئیس جمهور مطرح کرد؛ آب یکی از مسائل اصلی دولت

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دشمن عصبانی است و دنبال سوژه های مختلف است چون می داند که در کشور دارد کار انجام می شود.

به گزارش راد، سید محمد حسینی ظهر جمعه در آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های حوزه آبرسانی شهر ایلام اظهار کرد: خوشبختانه سفرهای استانی یک تحرکی را در کل کشور ایجاد کرده و آن رخوت و رکودی که حاکم بود پشت سر گذاشته شد، فلسفه حکومت و دولت در نظام اسلامی این است که به مردم خدمت کند.

وی تصریح کرد: مسئله آب از همان اولین روزهای آغاز به کار دولت مردمی و عدالت محور آقای رئیسی جزو مسائل اصلی کشور بود که به خاطر این مشکل تجمعاتی هم شکل گرفت که مسئله با حضور رئیس جمهور دنبال شد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی کاری به نهایت می‌رسد موجب خرسندی و امید آفرینی می‌شود، اگر ما می‌خواهیم امید در جامعه ایجاد کنیم با همین کار کردن است و بعد هم تبیین کردن است، ولی با حرف زدن تنها به جایی نمی رسیم.

وی اضافه کرد: مردم وقتی عمل را می‌بینند دلگرم می‌شوند و علی رغم تلاش دشمن مثل بلوایی که در پاییز امسال راه انداختند و انواع رسانه‌ها را پای کار آوردند تا بین مردم فاصله بیندازند، اما در ۲۲ بهمن دیدیم که در سراسر کشور مردم حضور پیدا کردند که نشان دهنده اعتقاد و علاقه و باور مردم است و البته انتظار مردم هم به جا است و ما باید تلاشمان را بکار بگیریم و هر جا هم نمی‌توانیم و موانعی هست باید برای مردم توضیح دهیم و مطرح کنیم.

حسینی تصریح کرد: مسئله آب بسیار مهم است و در نوع و نحوه آبیاری باید موارد مطرح شده رعایت شود و آن الگوی کشت که در کشور مطرح شده را جدی بگیریم و عملیاتی کنیم.

دشمن عصبانی هست و دنبال سوژه‌های مختلف است

وی گفت: اگر در برخی موارد بحث آب از دریا و خلیج فارس و دریای عمان مطرح است و کارهای آن آغاز شده و لازم هم هست و ما با توجه به اینکه در کشور بارندگی کم است باید از این نعمت دریا و خلیجی که به اقیانوس وصل است استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: از قرارگاه جهاد سازندگی بسیج و سپاه که برای آبرسانی به روستاها و مناطق مختلف در تلاش هستند قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: الان دیگر خوشبختانه کسی نمی‌گوید حاکمیت دو گانه، چرا که جدایی و این موضوعات دیگر وجود ندارد، دولت، مجلس، قوه قضائیه، نهادها، سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی همه در کنار هم هستند و این هم افزایی باعث خدمت بیشتر به مردم می‌شود و کارهای همدیگر را تکمیل می‌کنیم.

وی گفت: اینکه دشمن عصبانی هست و دنبال سوژه‌های مختلف است چون می‌داند که در کشور دارد کار انجام می‌گیرد، کار یعنی کسب رضایت مردم، کسب رضایت مردم یعنی حمایتشان از نظام اسلامی و بی نتیجه ماندن اقدامات مذبوحانه ای که دشمنان دارند.

حسینی عنوان کرد: در برنامه پنج ساله هفتم که دارد تدوین می شور است ۱۲ مسئله اصلی برای کشور معلوم شده که یکی از آن موضوعات مسئله آب است که جزو مسائل اولیه ماست و از همه ظرفیت‌ها در این راستا از جمله دیپلماسی با کشورهای همسایه باید استفاده کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرویس جدید برای اتصال دمام عربستان سعودی به هند و عراق

ش اسفند ۱۳ , ۱۴۰۱
به گزارش مانا، این مسیر کشتیرانی جدید با هدف بهبود ترافیک واردات و صادرات، ارتباطات دریایی عربستان سعودی را برای تثبیت جایگاهش به عنوان یک کانون لجستیک جهانی بر مبنای اهداف استراتژی ملی حمل‌و‌نقل و لجستیک (NTLS) آن کشور تقویت می کند.در قالب سرویس ISI، یک کشتی با ظرفیت ۹۲۹ […]