قاچاق ۶ میلیاردی کالا در خلیج فارس کشف شد

به گزارش مانا، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریابانان گناوه، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، در حین کنترل شناور‌های عبوری طی دو عملیات جداگانه دو فروند شناور باری حامل بار غیرقانونی و قاچاق را در بندر ریگ و دیلم متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور‌های توقیف شده، ۱۵ طاقه معادل یک هزار و ۵۰۰ متر پارچه، ۶۰ دستگاه لوازم خانگی برقی، ۱۷ حلقه لاستیک خودرو، بیش از ۲۱ هزار عدد ابزارآلات، دو هزار عدد اسباب‌بازی، پنج هزار ثوب پوشاک و صد‌ها قلم کالای قاچاق که به صورت غیرقانونی و فاقد هرگونه مجوز و به قصد عرضه در بازار داخلی کشورمان از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر شهرستان گناوه بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارتقا ایمنی سفرهای دریایی مشارکت تمامی ارگان‌های دریایی را می‌طلبد

ی اسفند ۱۴ , ۱۴۰۱
به گزارش مانا، “حسین عباس‌نژاد” در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان هرمزگان با محوریت سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۲ که در سالن جلسات بندر شهید حقانی برگزار شد، اظهارکرد: طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز به منظور ارائه مطلوب خدمات و تأمین ایمنی سفر‌های دریایی از سال ۱۳۸۶ تاکنون به صورت […]