واردات نخستین محموله میگو مولد SPF با تحت نظارت دامپزشکی استان بوشهر

واردات نخستین محموله میگو مولد SPF با تحت نظارت دامپزشکی استان بوشهر

مهدی تنگستانی مکان در گفت‌وگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به واردات با بیان اینکه مولد میگو برای تکثیر بچه میگو اظهار داشت: اولین محموله میگو مولد SPF وارداتی تحت نظارت دامپزشکی وارد استان و در “مرکز تکثیر زادآوری مند” میگو قرنطینه شد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در اولین مرحله تعداد یک هزار و ۲۰۰ قطعه میگو مولد وارد استان شده و هم اکنون تحت کنترل و نظارت شبکه دامپزشکی تنگستان و کارشناسان دامپزشکی استان در “مرکز زادآوری مند” قرار دارد.

وی با تأکید بر روند کنترل و نظارت دقیق دامپزشکی گفت: نمونه برداری لازم از محموله وارداتی انجام شده است و پس از طی آزمایشات لازم و اطمینان از صحت و سلامت میگو‌های مولد، ادامه روند اجرایی در مرکز تکثیر میگو انجام خواهد شد.

تنگستانی ادامه داد: علاوه بر ورود یک هزار و ۲۰۰ قطعه میگو مولد به استان بوشهر، مراحل اداری و فنی ورود محموله دیگری نیز طی روز‌های آینده با نظارت دامپزشکی انجام خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت ۲ فروند کشتی چندمنظوره در شرکت صدرا +(فیلم)

ش اسفند ۲۰ , ۱۴۰۱
به گزارش مانا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم ساخت ۲ فروند کشتی چندمنظوره سه هزار و ۵۰۰ تنی در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا مازندران گفت: علاوه بر این دو فروند کشتی که ساخت آن با توان متخصصان کشور آغاز شده است، ساخت دو […]