ثبت اقامت بیش از یک میلیون نفر در مازندران طی اعیاد شعبانیه / آغاز ورود موج عظیم گردشگران به سواحل دریای خزر

ثبت اقامت بیش از یک میلیون نفر در مازندران طی اعیاد شعبانیه / آغاز ورود موج عظیم گردشگران به سواحل دریای خزر

مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه استان مازندران از مهمترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود از ثبت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر شب اقامت طی اعیاد شعبانیه از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ اسفند ماه خبر داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران افزود: ورود گردشگران به استان مازندران همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ همچنان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: جهت ارائه خدمات مناسبت به گردشگران جلسات متعددی در قالب ستاد خدمات سفر استان به ریاست استاندار تشکیل شده است و کمیته‌های مختلف در حال انجام وظایف خود در زمینه ارائه خدمات به مسافران هستند.

حسنی همچنین از نظارت بر اقامتگاه‌ها و واحد‌های پذیرایی مازندران تا پایان تعطیلات نوروزی توسط بازرسین ویژه خبر داد و گفت: گردشگران در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف می‌توانند گزارشات خود را به ستاد خدمات سفر انتقال دهند.

این مقام مسئول در استان مازندران تاکید کرد: بر اساس دستور استاندار تمام فضا‌های ورزشی و خوابگاه‌های دانشجویی استان در صورت شرایط آب و هوایی نامساعد و بارش در اختیار مسافران جهت اسکان‌های اظطراری قرار خواهد گرفت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در ادامه گفته‌های خود از راه‌اندازی دبیرخانه ستاد در ادارات گردشگری مازندران خبر داد و گفت: ثبت مسافران نوروزی در این استان از روز شانزدهم اسفند آغاز شده است.

مهران حسنی اظهار داشت: جذب گردشگر از سوی دهیاران بسیار مهم است و در این زمینه لازم است برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند تا توازن مسافر در همه نقاط استان برقرار شود و با انجام این مهم سبب ماندگاری مسافران می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران یادآور شد: به ویژه در جاده کندوان با توجه به نقاط روستایی اطراف آن نقش دهیاران در گردشگری روستایی و کاهش گره ترافیکی بسیار مهم است.

به گفته وی، هر ساله شهرستان‌های ساحلی بیشترین میزان جذب گردشگر را به خود اختصاص می‌دهند که در همین راستا فرمانداران شهرستان‌های ساحلی اقدامات ویژه‌ای جهت ارائه خدمات مناسب با همکاری شهرداری‌ها انجام خواهند داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امارات سیستم ذخیره‌سازی کانتینر را در بندر بوسان کره جنوبی پیاده می‌کند

ی اسفند ۲۱ , ۱۴۰۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت DP World؛ این سیستم هوشمندِ ذخیره‌سازی، در یک فرایند هوشمند کانتینر‌ها را تا ارتفاع ۱۱ طبقه با اشغال کمترین فضا چیده، امکان جابه‌جایی، کارآیی، بهره‌وری و ایمنی را به حداکثر رسانده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد. بر اساس این گزارش […]