خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در گناوه گسترش می‌یابد

فرماندار گناوه گفت: همه مسئولان و ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه تمام توان و تلاش خود را برای خدمات رسانی و پذیرایی هر چه بهتر و شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی به کار بسته است.

به گزارش راد، محمدتقی صفری عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند اقدامات کمیته‌های ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان گناوه اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل بسیار خوب مسئولان ادارات، دستگاه‌ها و کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه تمام توان و تلاش خود را برای خدمات رسانی و پذیرایی هر چه بهتر و شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی بکار بسته‌ایم تا شرایط مناسب برای حضور گردشگران و مسافران در شهرستان فراهم با خاطره‌ای خوش این دیار را ترک کنند.

فرماندار گناوه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه‌های متنوع و مختلفی و متنوعی به منظور خدمت رسانی هر چه شایسته‌تر در ایام تعطیلات به همشهریان و هموطنان و مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند تدارک دیده شده است.

خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در گناوه گسترش می‌یابد

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه بیان کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن موقعیت تجاری و گردشگری در کشور شناخته شده است و از جاذبه‌های گردشگری و محل‌های مهم حضور گردشگران ساحل زیبای بندر گناوه است که برنامه ریزی هایی جهت رفع مشکلات گردشگران و مسافران در این نقطه از جمله تأمین آب شرب، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، حمام، استقرار نیروهای بهداشت، هلال احمر، برپایی بازارچه‌های صنایع دستی و گردشگری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی با همکاری دستگاه‌های مختلف پیش بینی شده است.

برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان

وی بیان کرد: نمازخانه‌ها در ۱۰ نقطه ساحل برپا شده و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی برنامه‌های و جشنواره‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی متناسب این ماه مبارک به منظور بهره مندی مسافران و همشهریان در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اسکان مسافران

فرماندار گناوه بیان کرد: به منظور اسکان مناسب مسافران و گردشگران امکانات لازم از سوی کمیته اسکان خدمات سفر نوروزی با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام شده است و همه مکان‌ها از قبیل مدارس، ادارات و امکان اقامتی، حسینیه‌ها آماده و در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در گناوه گسترش می‌یابد

وی با خوشامدگویی به همه مسافران و گردشگران در شهرستان گناوه گفت: از همه مسافران و گردشگران نیز انتظار می‌رود در رعایت قوانین و مقررات و مسائل لازم با مسئولان همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

پیش بینی افزایش حضور مسافران

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه از همکاری همه مسئولان و دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان جهت خدمت رسانی و پذیرایی از مهمانان و گردشگران تقدیر کرد و افزود: پیش بینی می‌شود که حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان همزمان با تعطیلات نوروز امسال بیش از سال‌های گذشته باشد.

صفری بیان کرد: در سال گذشته گناوه میزبان بیش از ۶ میلیون مسافر بود که امسال تعداد گردشگران ورودی به این شهرستان بیش از آمار و ارقام در سال گذشته طبق پیش‌بینی می‌شود..

این بازدید که با حضور فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه و مسئولان کمیته‌های ستاد و تعدادی از مسئولان و خبرنگاران برگزار شد حدود ۴ ساعت به طول انجامید و ورودی شمالی شهر گناوه، پایگاه اسکان فرهنگیان، کمپ‌های اقامتی، پارکینگ‌ها، پایگاه‌های موقت هلال احمر و اورژانس، غرفه‌های فرهنگی و صنایع دستی و سنتی برپا شده در ساحل و پایانه مسافری دریایی بندر گناوه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تردد دریایی از بندرعباس به قشم از سر گرفته شد

چ فروردین ۲ , ۱۴۰۲
به گزارش راد،  حسن عباس‌نژاد  افزود: هرچند با بهبود شرایط دریا، اکنون رفت و آمد از بندرشهید حقانی به قشم و هرمز برقرار شده، اما رفت و آمد از بنادر غرب استان همچنان متوقف است. وی ادامه داد: البته به علت پیش بینی افزایش سرعت باد و مواج شدن دریا، […]
تردد دریایی از بندرعباس به قشم از سر گرفته شد