صدور هشدار سطح زرد دریایی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس

صدور هشدار سطح زرد دریایی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت تا اواخر روز یکشنبه، آب‌های شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان تحت تاثیر عبور یک سامانه ناپایدار و وزش باد شدید، متلاطم و مواج است.

محمد سبزه‌زاری از ملوانان و صیادان خوزستانی خواست تا بهبود شرایط جوی، سفر‌های خود را به تعویق بیدازند تا دچار حوادث احتمالی نشوند.

وی گفت: به علت وزش باد شدید و وقوع پدیده گرد و خاک، احتمال اختلال در نشست و برخاست هواپیما‌های مسافری در فرودگاه‌های آبادان و ماهشهر وجود دارد.

سبزه‌زاری افزود: افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان مورد انتظار است.

وی گفت: احتمال غرق شدن شناگران و شناور‌های سبک، تفریحی و احتمال اختلال در ورود و خروج شناور‌ها به بندرگاه، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌ها و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی وجود دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۲۱ درصدی ترخیص کالا‌های اساسی در استان بوشهر

پ اردیبهشت ۲۸ , ۱۴۰۲
به گزارش راد، یکی از ظرفیت‌های مهم استان ساحلی بوشهر تجارت دریایی از طریق آبراه خلیج‌فارس است که در این راستا اقدامات مهم و موثر انجام شده است. استان بوشهر با خلیج فارس دارای طولانی‌ترین مرز دریایی و سواحل برخوردار است که این مهم ظرفیت‌های قابل توجهی در عرصه‌های سرمایه‌گذاری […]
افزایش ۲۱ درصدی ترخیص کالا‌های اساسی در استان بوشهر