«سیدمحمدجواد طباطبایی» جان به جان‌آفرین تسلیم کرد

یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲

گروه ترابران

سیدمحمدجواد طباطبایی، پیشکسوت صنعت حمل‌و‌نقل دریایی و بندری و رئیس کانون بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، سیدمحمدجواد طباطبایی، یکی از فعالان خوشنام، نیک‌اندیش، سختکوش و متخصص در حوزه حمل‌ونقل دریایی شب گذشته (۶ خردادماه ۱۴۰۲) جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و به دیدار حق شتافت.

سیدمحمدجواد طباطبایی که رئیس کانون بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی بود، در کارنامه خود سوابق درخشانی از جمله مدیرکل بندر بوشهر در دوران جنگ، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و… را داشت.

علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی درگذشت ایشان را به  خانواده محترمشان، جامعه دریایی و‌ بندری، پیشکسوتان، بازنشستگان و همکاران تسلیت گفت و اعلام کرد که بدون تردید، اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق میهن عزیز، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و خاطره تلاش‌های بی‌وقفه و سخت‌کوشی آن مرحوم همواره در یادها خواهد ماند.

گفتنی است؛ انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، اتحادیه مالکان کشتی ایران، انجمن بنادر ایران و دیگر تشکل‌های بخش خصوصی فعال در این حوزه نیز در پیامی فوت ایشان را تسلیت گفتند.

پایگاه خبری ترابران نیز درگذشت این کارشناس متخصص و خوشنام را به خانواده ایشان و جامعه دریایی کشور تسلیت می‌گوید.


منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آژیر قرمز بازگشت ترامپ

ی خرداد ۷ , ۱۴۰۲
مانا: مجله اکونومیست سرمقاله آخرین شماره خود را به انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان اختصاص داده و با اشاره به اعلام رسمی نامزدی ران دیسانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا برای شرکت در این انتخابات نوشت که اگرچه انجام نظرسنجی‌های دقیق در ایالت‌های کلیدی بسیار پرهزینه است اما به نظر می‌رسد که دونالد […]