زنجیره ارزش ماهی و میگوی پرورشی در استان بوشهر در آستانه تکمیل شدن

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از طرح‌های آبزی‌پروری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال ” مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده و دولت سیزدهم و رئیس جمهور نیز تاکید فراوانی بر افزایش تولید دارند.

وی افزود: طرح‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر شامل پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو و همچنین جلبک و صدف در دستور کار قرار دارد و هر سال شاهد افرایش چشمگیر ظرفیت تولید هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر برای تکمیل زنجیره ارزش آبزی‌پروری نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم و با همکاری بخش خصوصی، حلقه‌های این زنجیره را کامل می‌کنیم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: از تولید مولدها تا خوراک و پرورش و فرآوری تا سردخانه و بسته‌بندی و صادرات در این حلقه قرار دارند.

وی افزود: مجموعه‌ عمل‌آوری و مجموعه تولید خوراک آبزیان که امروز بازدید کردیم، پیشرفت قابل قبولی دارد و تا پایان امسال وارد چرخه تولید می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: زنجیره ارزش پرورش ماهی و میگو در استان بوشهر در حال تکمیل است و بزودی این مهم محقق می‌شود.

محمدی‌زاده یادآور شد: مجموعه خوراک ماهی و میگو با ظرفیت ۱۱۰ هزار تن در حال ساخت است که فاز نخست این مجتمع با ظرفیت ۲۰ هزار تن امسال وارد مدار می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه عمل‌آوری ماهی و میگو نیز با ظرفیت ۹۰ هزار تن امسال وارد مدار تولید خواهد شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخته پرش به دوردست! - ترابران

پ خرداد ۱۱ , ۱۴۰۲
شغل دریانوردی یک شغل خاص، با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است؛ تا آنجا که امروزه استخدام نیروی کار دریانورد به موضوع حائز اهمیت در صنعت حمل‌ونقل دریایی تبدیل شده و نقش و تاثیر موسسات کاریابی دریایی را دوچندان کرده است، بنابراین با توجه به اینکه در حال حاضر دریانوردان از شیوه‌های مختلفی […]
تخته پرش به دوردست! - ترابران