کشف گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک شناور در جنوب استان بوشهر

سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به حضور شبانه‌روزی مرزبانان در نوار ساحلی و خط مرز دریایی خلیج فارس اظهار داشت: تردد همه شناورها در خلیج‌فارس مورد رصد و پایش نیروهای مرزبانی قرار دارد و با هر گونه تخلف برخورد می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از تقویت امکانات و تجهیزات ناوگان این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: با تقویت تجهیزات ناوگان مرزبانی امکان حضور نیروها در اعماق مختلف خلیج فارس فراهم شده است.

وی برخورد یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌ها دانست و تأکید کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی مهار تورم و رشد تولید برخورد با تخلفات اقتصادی مورد تأکید قرار دارد.

شرفی از شناسایی محموله سوخت قاچاق خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای سومین طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با رصد و اشراف اطلاعاتی مرزبانان پایگاه کنگان یک شناور حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس این بندر توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر کشف بیش از ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از شناور توقیفی محموله ۹ هزار و ۵۰ لیتری گازوئیل خارج از شبکه توزیع و مازاد بر سهمیه تخصیصی به موتور لنج‌ها کشف شد.

وی ارزش این محموله گازوئیل قاچاق را حدود ۲ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و همراه با پرونده کشف این محموله قاچاق تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر مبارزه با قاچاق را مورد تأکید دانست و اضافه کرد: عزم مرزبانان در مبارزه با قاچاق قاطع است و با تمام توان در این زمینه با متخلفان برخورد خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

26 پایانه بندری کشور به بخش خصوصی واگذار شد

ش خرداد ۱۳ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علیرضا آذرباد بدر نشست تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بندر بوشهر با بیان اینکه از سال ۱۳۸۲ طرح واگذاری پایانه‌های بندری به بخش خصوصی آغاز شد اظهار داشت: در این راستا تاکنون ۲۶ پایانه بندری کانتینری، جنرال کارگو و غلات […]