نجات صیادان مفقودشده با عملیات پهپادی نیروی دریایی سپاه

نجات صیادان مفقودشده با عملیات پهپادی نیروی دریایی سپاه

به گزارش مانا، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی در خلیج فارس، یک فروند شناور صیادی حامل دو نفر از صیادان جزیره بوموسی بعد از خراب شدن موتور و از کار افتادن Gps شناور، به مدت سه روز در دریا سرگردان و مفقود شدند.

در پی این حادثه یگان‌های اطلاعات و عملیات منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با سامانه‌های اشراف اطلاعاتی پهپاد و گشت‌های دریایی موفق شدند این شناور را در نزدیکی آب‌های امارات شناسایی و به کمک آنها بشتابند.

خوشبختانه علیرضا مهرانی و حبیب چهرآزاد دو نفر سرنشین این شناور با سلامت کامل ابتداء به جزیره تنب بزرگ و سپس به جزیره بوموسی به آغوش گرم خانواده‌های خود انتقال داده شدند.

خانواده‌های صیادان از عملکرد انسان دوستانه و تلاش مخلصانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کردند.

مردمیاری و کمک به صیادان در خلیج فارس یکی از مأموریت‌های رزمندگان نیروی دریایی سپاه است که در کنار موضوع تأمین امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز، توانسته به خوبی این مهم را انجام دهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعطیلی ترمینال کانتینری نیویورک بر اثر آلودگی

ج خرداد ۱۹ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از رویترز؛ در حال حاضر بزرگترین ترمینال نیویورک در سواحل شرقی آمریکا به دلیل بدتر شدن کیفیت هوا تعطیل شده است.  در ادامه این گزارش آمده است نیویورک از ۷ ژوئن تاکنون در صدر فهرست شهر‌های جهان با بدترین کیفیت هوا قرار گرفته […]