تخلیه نخستین محموله ترانزیت خودرو در بندر گناوه

تخلیه نخستین محموله ترانزیت خودرو در بندر گناوه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار با اشاره به تخلیه نخستین محموله خودرو در بندر گناوه اظهار کرد: ۲۴ خودرو یاد شده توسط فعال بخش خصوصی وارد شده که براساس تعاملات صورت گرفته واردات این خودروها در بندر گناوه همچنان تداوم خواهد داشت.
وی بیان کرد: این خودروها به صورت دریایی از کویت وارد بندر گناوه و تخلیه شد که تا مقصد نهایی نیز به صورت زمینی به عراق حمل می‌‌شوند‌.
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: این بندر در راستای حمایت همه‌جانبه از ترانزیت خارجی تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده است که تجار و بازرگانان می‌توانند از این ظرفیت برای فعالیت‌های اقتصادی خود بهره ببرند.
جوکار یادآور شد: با هدف رونق بخشی دوچندان به بندر گناوه در سال گذشته طرح توسعه جامع این بندر با ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است.
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: اجرا این پروژه علاوه بر تسهیل در ورود و خروج شناورها به توسعه ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر گناوه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش حمل و نقل دریایی کانتینری بین هند و روسیه

ج خرداد ۱۹ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، گروه FESCO، بزرگترین شرکت حمل کانتینری روسیه، هفته گذشته اولین سفر خود را در سرویس هند، چین و شمال غرب روسیه انجام داد.مسیر این سرویس ریژائو (چین)، بندر لیان یونگانگ (چین)، شانگهای (چین)، نینگبو (چین)، یانتیان (چین)، موندرا (هند)، سنت پترزبورگ (روسیه) و مجدداً ریژائو (چین) است. در […]
افزایش حمل و نقل دریایی کانتینری بین هند و روسیه