کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور در بوشهر

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور در بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی از شناسایی محموله سوخت قاچاق خبر داد و اظهار داشت: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی و تشدید کنترل ورود و خروج شناور‌ها در راستای مبارزه جدی با قاچاق، یک شناور حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.
وی از توقیف شناور یاد شده خبر داد و افزود: در این راستا مأموران پاسگاه مرزی دریایی لاور ساحلی بوشهر موفق شدند مقدار ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از مخازن یک فروند شناور کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این عملیات گفت: در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا، کارکنان مرزبانی استان با همکاری خوب مردم متدین و ولایتمدار با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش درآمد و سود شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳

ش خرداد ۲۰ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از Sea-Intelligence؛ درآمد و سود شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳ میلادی تفاوت زیادی با درآمد و سود شرکت‌های کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۲ دارد. بر‌اساس آمار‌های اعلام شده سود قبل از کسر بهره و مالیات شرکت‌های بزرگ کانتینری در […]