موضوعات: اخبار دریایی

پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه راه‌اندازی شد

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله برای حمایت از سازندگان داخلی و  پیشگیری از خرید کالا‌ها و تجهیزات خارجی دارای مشابه داخلی برگزار می‌شود.

سخاوت اسدی بیان کرد: به شرکت‌های توانمند در عرصه علمی و تولیدی در بخش‌های مورد استفاده صنایع نفت و گاز و صنایع پایین دستی برای حضور مؤثر در چرخۀ تولید و پشتیبانی اطمینان داده می‌شود زمینه‌ها و بستر‌های لازم برای پیوند نیاز‌های بازار با عرضه و تولید محصولات در دایره شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر و سایر مناطق فراهم شده است.

معاون فنّاوری و نوآوری پارک علم و فنّاوری خلیج فارس نیز گفت: در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی، متناسب با نیاز‌های صنعت نفت، آخرین فنّاوری‌ها، تولیدات و محصولات خود را عرضه کرده‌اند.

بهرامی با ذکر این مورد که ایجاد یک هزار و ۳۸۰ نفر اشتغال‌زایی مولد، بدون دریافت وام خود اشتغالی توسط پارک علم و فنّاوری نشان دهنده ظرفیت بالای این مجموعه است، خواستار حمایت از این بخش برای ایجاد زمینه‌های بیشتر توانمند سازی نیرو‌های بومی برای رفع بیکاری شد.

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت