در مدیترانه با ما می‌جنگند خدا در نزدیکی سواحل‌مان به ما نفت و گاز روزی می‌دهد

مشاور رئیس جمهوری ترکیه توییت کرد، در شرق مدیترانه با ما می‌جنگند اما خداوند در نزدیکی سواحل‌مان به ما نفت و گاز روزی می‌دهد، خداوندا شکر.

کشتی اکتشافی و تحقیقاتی یاووز (YAVUZ) ترکیه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، یاسین اوکتای، مشاور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به اکتشاف بزرگترین میدان گازی تاریخ ترکیه در دریای سیاه توییت کرد: خدا را شکر.. خدا را شکر.. خدا را شکر.. نفت وگاز.. اکتشاف‌های نفتی در ترکیه خبری است که هر کسی در سراسر جهان را که عاشق ملت ترکیه است، خوشحال می‌کند.. امروز مرحله جدیدی از توسعه در تاریخ کشورم آغاز می‌شود.. زنده باد ترکیه.. زنده باد مردم ترکیه.

توییت یاسین اوکتای مشاور اردوغان در خصوص کشف نفت و گاز دریایی در دریایی سیاه توسط ترکیه

اوکتای در ادامه توییت کرد: در شرق مدیترانه با ما می‌جنگند، پس خداوند در نزدیکی سواحل‌مان به ما نفت و گاز روزی می‌دهند، خداوندا شکر.

توییت یاسین اوکتای مشاور اردوغان در خصوص کشف نفت و گاز دریایی در دریایی سیاه توسط ترکیه

اردوغان روز جمعه در مراسم اعلام این اکتشاف از دفتر ریاست جمهوری در کاخ دولماباغچه واقع در استانبول انجام شد، اعلام کرد که یک فروند کشتی حفاری ۳۲۰ میلیارد متر مکعب از ذخایر گاز طبیعی را در چاه “تونا” کشف کرد و اطلاعات اولیه از کشف بزرگترین میدان گازی حاکی از این هستند که احتمال زیادی وجود دارد میدان‌های دیگری در همین منطقه وجود داشته باشند، ما با نام خدا کار بهره‌برداری از میدان گازی صقاریا را آغاز کردیم و با یاری خدا بیشتر از اینها خواهد بود.

رئیس جمهوری ترکیه گفت: این عملیات به طور کامل با امکانات داخلی اجرا شد. خداوند در منطقه‌ای که روی آن حساب نمی‌کردیم، منفعت بسیار بزرگی عطا کرد.

او افزود: بلافاصله حفاری چاه‌های میدان گازی جدید آغاز خواهند شد سپس چگونگی تولید و بعد از آن ساخت‌سازها طراحی می‌شوند.


همراهان گرامی مارین‌پرس، شما می‌توانید با دنبال کردن توییتر مارین‌پرس، ضمن اطلاع از آخرین اخبار دریایی، آخرین توییت‌های دریایی را ببنید و نظرات خود را در این خصوص ابراز نمایید.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبعه خارجی مجوز صیادی در آب های ایران ندارد

ی شهریور 2 , 1399
رئیس سازمان شیلات کشور با بیان اینکه تبعه خارجی مجوز صیادی در آب های ایران ندارد از فعالیت ۱۳۴ فروند کشتی صید ترال در آب‌های کشور خبر داد.
نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات

شاید برای شما جالب باشد