پیام نوروزی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی طی پیامی فرا رسیدن نوروز را به جامعه دریایی کشور تبریک گفت.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

برآمدن بهار طبیعت و دگرگونی عالم هستی، تلنگری است بر بیداری دلها تا راه و رسم تحول و نو شدن را دریابیم. پس با آمدن سالی نو و بهاری نو، جامه نو کنیم و خزان آنچه در این سال گذشت را به نسیم بهاری بسپاریم و شکوفایی بهار طبیعت را به جان گره زنیم و با احسن الحال به سراغ تقویم و تقدیر جدید رویم.

بر خود واجب می‌دانم ضمن درود و تحیات محضر مقام عظمای ولایت، فرا رسیدن سال نو و بهارطبیعت را به تمامی هموطنان عزیز به ویژه جامعه معظم دریایی کشور تبریک عرض نموده و اظهار امیدواری نمایم که در سایه توجهات الهی و تلاش مسئولان، تلاشگران و فعالان صنایع دریایی گامی موثر در راستای تحقق شعار سال 1400 برداشته تا «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در حوزه دریا را محقق نموده و آینده ای روشن را برای این صنایع در کشور فراهم نماییم.

انتشار
منتشر شده توسط:
شکیلا لشکری

آخرین اخبار:

شماره 8/ساختمان ماهی سفید چالوس؛ نماد ساحلی صیادان شمال

احداث ساختمان ماهی سفید در شهر ساحلی چالوس، علاوه بر هویت‌سازی و نماد قدردانی از زحمات صیادان شمال کشور در تامین امنیت غذایی می‌تواند پیامدهای اقتصادی زیادی را در پی داشته باشد

3 ماه قبل

شماره 7/ برج نارنج بابلسر؛ نماد گردشگری سلامت شمال ایران

احداث برج نارنج در شهر ساحلی بابلسر علاوه بر ایجاد هویت شهری و نماد گردشگری سلامت شمال کشور، پیامدهای مثبت اقتصادی زیادی در پی خواهد داشت.

3 ماه قبل

شماره 6/ نماد ساحلی دلفین؛ ارمغان زیبایی و نشاط بندرعباس

امروزه طراحی و ساخت نمادهای شهری نه تنها سبب ایجاد هویت شده و معماری شهر پیرامون آن نماد شکل گرفته بلکه زنجیره اقتصادی بسیار بزرگی از مجموعه‌های اداری و تجاری، رستوران‌ها و دیگر مراکز تفریحی را نیز شامل می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع که پیامد آن توسعه‌یافتگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است؛ علی مهدیان، ناصر علیقلی زاده فیروزجایی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و محمد مونسان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به نمادسازی شهرهای ساحلی و بندر کرده‌اند که این نوید داده می‌شود که این سلسله مطالب به صورت پیوسته در پایگاه خبری مرین‌پرس منتشر خواهد شد. یادداشت اول به برج مشعل جهت ساخت در پایتخت انرژی ایران، بندر بوشهر، یادداشت دوم به ساختمان لاک‌پشت جهت احداث در جزیره قشم، یادداشت سوم به  استفاده از کشتی‌ غول‌پیکر از رده خارج به عنوان نماد شهری جزایر هرمز و ابوموسی، یادداشت چهارم به ساختمان مرجان به…

4 ماه قبل