نیاز تخصیص منابع پیش بینی شده در لایحه توسعه صنایع دریایی

نشست مشترک معاون امور صنایع وزارت صمت با مدیران ارشد صندوق توسعه صنایع دریایی برگزار شد.

نشست مشترک معاون امور صنایع وزارت صمت با مدیران ارشد صندوق توسعه صنایع دریایی
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، صادقی نیارکی در نشست مشترک با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین صندوق توسعه صنایع دریایی اعلام نمود: برای توسعه صنایع دریایی می بایست منابع مالی درخور نام صندوق توسعه صنایع دریایی فراهم گردد تا بتوان از صنایع دریایی همچون کشتی سازی حمایت لازم بعمل آورد.

نیارکی افزود: نیاز عمده در حوزه کشتی سازی، موتور و سیستم ناوبری می باشد که با توجه به هزینه های بالای آن منابع فعلی صندوق نمی تواند جوابگو باشد و در سال جهش تولید که نگاه وزارت صمت بسوی تعمیق ساخت داخل و توانمندسازی داخلی می باشد در جهت تامین منابع لازم برای این امر می بایست تلاش نمود.

معاون امور صنایع وزارت صمت افزود: خوشبختانه بخشی از این منابع در قانون توسعه صنایع دریایی تصویب شده که در جهت اجرایی شدن آن می بایست اقدامات لازم را بعمل آورد.

نشست مشترک معاون امور صنایع وزارت صمت با مدیران ارشد صندوق توسعه صنایع دریایی

همچنین مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی در این نشست عنوان نمود: صندوق توسعه صنایع دریایی از ابتدای تاسیس، همواره در تلاش برای ایجاد منابع لازم نه تنها از منابع داخلی و حتی منابع خارجی بوده و در سال‌های گذشته طی نشست‌های مدیریتی با نمایندگان صندوق‌های اروپایی در پی تاسیس صندوق بین‌المللی دریایی بوده که با اجرای تحریم‌های ظالمانه غربی این حرکت‌های ارزشمند مغفول مانده است.

مهندس رضوانی افزود: علیرغم تمام محدودیت‌ها نگاه صندوق همواره رو به جلو بوده و این صندوق تمامی تلاش خود را برای پیشرفت صنایع دریایی کشور، به‌کار گرفته است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اشتغال بیش از ۲ هزار صیاد در بندر زرآباد کنارک

ش مرداد 4 , 1399
فعالیت ۵۰ فروند لنج و ۲۰۰ فروند قایق در بندر صیادی و گردشگری شهید رضایی کلات بخش زرآباد کنارک در سیستان و بلوچستان با اشتغال بیش از ۲ هزار نفر نقش مهمی در توسعه، اشتغالزایی و تامین آبزیان منطقه دارد.
بندر صیادی زرآباد شهیدرضایی بندر کنارک شیلات سیستان و بلوچستان

شاید برای شما جالب باشد