موضوعات: اخبار دریایی

طرح توسعه جامع بندر گناوه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار از آمادگی بندر گناوه در استقبال از سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: در این سفر عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه آغاز می شود که برای بندرنشینان گناوه بسیار حائز اهمیت و آرزوی دیرینه آنها به شمار می‌شود.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز نخست طرح توسعه جامع بندر گناوه نویدبخش آینده اقتصادی روشنی برای بندرنشینان و رونق کسب و کار آنان است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه ادامه داد: این طرح شامل احداث موج شکن، دایک حفاظتی، احداث دیوار پیرامونی، عملیات لایروبی حوضچه تا عمیق منفی پنج متر است.

جوکار اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به بندر گناوه همچنین اهم مطالبات فعالان اقتصادی گناوه در حوزه دریا و دریانوردی ارائه خواهد شد تا از فرصت حضور رئیس جمهور نهایت استفاده برای عمران و آبادانی بندر گناوه صورت گیرد.

وی یادآور شد: بندر گناوه به عنوان دومین بندر تجاری استان بوشهر است که زندگی و ارتزاق مردم این خطه با دریا و دریانوردی گره  خورده است.

جوکار افزود: به واسطه پیوند ناگسستی اقتصاد بندر گناوه با دریا و دریانوردی مطالبات این حوزه نیازمند توجه ویژه است که عملیاتی شدن طرح توسعه جامع نیز نشان از نگاه ژرف و عمیق دولتمردان به بندر گناوه است.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت

آخرین اخبار: