تجارت دریایی و سرمایه گذاری در بنادر شرق هرمزگان افزایش می یابد

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: توسعه و تجهیز بنادر شرق هرمزگان برای بالا بردن میزان تجارت و توجه به نیازدریایی این منطقه صورت می گیرد.

بارگیری و تخلیه خودرو در اسکله بندر
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، محمد راستاد اظهار کرد: اقداماتی جهت توسعه و تجهیز بنادر شرق هرمزگان در حالاجرا است تا اینکه زمینه تجارت دریایی و سرمایه‌گذاری بیشتری برای تجار این منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه، سیریک از ظرفیت تبدیل شدن به قطب صادرات کالای غیر نفتی نیز برخوردار است عنوان کرد: بندر تجاری سیریک ازنظر ظرفیت، زیرساخت‌های دریایی شرایط بالقوه ای دارد، که برای صادرات کالاهای غیر نفتی و همچنین تجارت خارجی پایدار، برای اینبندر برنامه‌هایی مد نظر است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات تجار شهرستان سیریک با تکمیل پسکرانه رفع می‌شود، افزود: از آنجائیکه پروژه احداث اسکله بندرسیریک پیشرفت ۸۰ درصدی دارد، امیدواریم که در ماه‌های اول سال آینده این اسکله به بهره‌برداری برسد.

راستاد در ادامه به طرح جامع بندر سیریک اشاره کرد و گفت: طرح جامع بندر سیریک در سه فاز است که با تکمیل این طرح شاهد رونقفعالیت‌های اقتصادی و تجاری خوبی در این بندر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: سامانه اطفا حریق اسکله بندر سیریک نیز پیشرفت مناسبی داشته است و به منظور تکمیل سامانه اطفای حریق یکفروند شناور ناجی و همچنین یدک کش آتشخوار به اسکله بندر سیریک اضافه می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرایط نقل و انتقال خودرو ما بین مناطق آزاد چیست؟

ش بهمن 11 , 1399
مدیرکل گمرک کیش اعلام کرد: براساس مصوبه جدید، از این پس، نقل و انتقال خودرو ما بین مناطق آزاد فقط به رویه ترانزیت خارجی وبا رعایت شرایط و مقرراتی قابل نقل و انتقال مابین مناطق آزاد خواهند بود.
عبدالله کریمی مدیرعامل گمرک کیش

همچنین بخوانید: