نهنگ دفاعی ایران وارد دریا می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، امیر دریادار حسین خانزادی در بندرعباس با اشاره به طرح‌های نیروی دریایی ارتش برای مجهزتر کردن این نیرو اظهار داشت: در روزهای پایانی بهمن ماه شاهد الحاق یک ناوشکن دیگر به نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

وی افزود: ناوشکن دنا به زودی به ناوگان دریایی ملحق می‌شود، این ناوشکن تماما با ظرفیت‌های دفاعی ایران اسلامی شکر گرفته است. 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ساخت این ناوشکن از ظرفیت‌های مجموعه وزارت دفاع نهایت استفاده شده و یک ایرانی تمام عیار و قدرتمند در بهمن ماه در کنار سایر تسلیحات و تجهیرات که این سال‌ها تولید شده به نیروی دریایی ملحق می‌شود.

خانزادی خطاب به ملت شریف ایران اظهار داشت: ملت بداند امنیت و آرامش با اقتداری را امروز در منطقه داریم و قدرت‌های استکباری این را متوجه شده‌اند که زمان آن رسیده که دست و پای خود را از منطقه جمع کرده و منطقه را ترک کنند.

وی تصریح کرد: حتما شاهد این خواهیم بود که افول قدرت‌های استکباری را ببینیم و حتما شاهد توسعه این ظرفیت تمدنی اسلامی، ایران عزیز در منطقه و جهان خواهیم بود./ تسنیم

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خلیج فارس مواج می‌شود

چ بهمن 15 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از عصر جمعه (۱۷ بهمن) تا پایان یکشنبه (۱۹ بهمن) به سبب وزش باد به نسبت شدید تا شدید جنوب شرقی، خلیج فارس به تناوب مواج خواهد بود. زهرا راستگو […]

همچنین بخوانید: