ساخت اسکله‌های بندر صیادی دیر برای پهلوگیری ۵۰ فروند شناور آغاز شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساخت اسکله‌های بندر صیادی دیر برای پهلوگیری ۵۰ فروند شناور آغاز شد

 

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ده‌ها طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی، اشتغال‌زایی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

در این روز عملیات اجرایی ۳۷ پروژه با ۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دیر آغاز شد که ساخت اسکله‌های بندر صیادی برای پهلوگیری ۵۰ فروند شناور با ۱۲.۵ میلیارد تومان از آن جمله است.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی با اشاره به فعالیت پارس جنوبی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از آغاز جمع‌آوری گاز‌های فلر‌ها و مشعل در منطقه پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: این مژده را بدهم که با کار‌ها و تصمیمات دولت، در آینده همه فلر‌ها در پارس جنوبی جمع‌آوری می‌شوند و این منطقه عاری از آلایندگی، به آسمان آبی خود برمی‌گردد.

گراوند از آغاز عملیات جمع‌آوری فلر‌های پارس جنوبی در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: با تکمیل این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم پیرامون منطقه پارس جنوبی محقق می‌شود چرا که محیط زیست سالم عاری از آلایندگی مطالبه جدی مردم است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمریکا دومین تولید کنندۀ کربن جهان

ج بهمن 17 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “رافیق اسولش”  تحلیلگر ارشد دریایی در این زمینه گفت: از آنجایی که آمریکا به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان انتشار دهندۀ گاز کربن است به همین  جهت  با بازگشت مجدد این کشور به توافقنامه آب و هوای پاریس می‌توان امیدوار بود که جهان […]

همچنین بخوانید: