ورود به محل تخمگذاری و زادآوری لاک پشت‌ها در سواحل پارک ملّی نای‌بند ممنوع شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

ورود به محل تخمگذاری و زادآوری لاک پشت‌ها در سواحل پارک ملّی نای‌بند ممنوع شد
به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، فرهاد قلی‌نژاد با اشاره به ممنوعیت ورود گردشگران به پارک ملی نای‌بند اظهار داشت: در راستای حفاظت از گونه در خطر انقراض لاک‌پشت دریایی ورود گردشگران به پارک ملی دریایی نای‌بند تا ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۰ ممنوع شد.  

وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل لانه گزینی لاکپشت‌های دریایی در سواحل نای‌بند این گونه نیاز به ایجاد امنیت و آرامش در سواحل محل تخم گذاری دارند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تاکید کرد: در راستای حفاظت از گونه‌های در خطر انقراض لاک پشت‌های دریایی و حفظ آرامش در زیستگاه و پیشگیری از آسیب به روند تولید مثل آن‌ها ورود گردشگران به ساحل بنود به عنوان اصلی‌ترین ساحل محل تخمگذاری و زادآوری لاک پشت‌ها از نیمه اسفندماه تا پایان خردادماه سال بعد ممنوع است.

قلی‌نژاد  افزود: از کلیه هموطنان تقاضامند است به ساحل مذکور مراجعه نکنند و ما را در حفاظت از این گونه‌های ارزشمند یاری کنند

.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آیا جهان در دوران پسا‌ کرونا تغییر خواهد کرد؟

ج بهمن 17 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، تحلیلگران و کارشناسان دریایی در وبیناری که اخیراً برگزار شد پیرامون تغییرات صنعت حمل‌و‌نقل در دوران پسا‌ کرونا به سخنرانی پرداختند و یاد‌آور شدند در دوران پسا کرونا حمل‌ونقل دریایی شاهد یک دگردیسی  امید‌وارانه خواهد بود. خانم “Iris Baguilat”  با اشاره […]

همچنین بخوانید: