ممنوعیت سفر گردشگران به مناطق ساحلی خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ممنوعیت سفر گردشگران به مناطق ساحلی خوزستان

 

رضا نجاتی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: مناطق ساحلی خرمشهر، آبادان، ماهشهر، هندیجان و اروندکنار از نظر مخاطرات ویروس کرونا برای گردشگران به هچی وجه امن نیست.

وی با اشاره به اینکه شهر‌های ساحلی خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اظهار داشت: ماموران پلیس راه از سفر گردشگران به مناطق ساحلی ممانعت می‌کنند و در صورت تخلی از دستور پلیس جریمه پنج میلیون ریالی اعمال می‌شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان با اشاره به ممنوعیت فعالیت قایق‌ها و شناور‌های گردشگری و تفریحی در مناطق ساحلی خوزستان افزود: فرمانداران شهر‌های ساخلی خوزستان موظف هستند مصوبات ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر گردشگران و قایق‌های تفریحی نظارت کنند تا کرونا نیز در این مناطق کنترل و مهار شود.

نجاتی با اشاره به اینکه مراکز درمانی شهر‌های ساحلی شادگان، خرمشهر، آبادان و ماهشهر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در حالت آماده باش هستند از هموطنان که در روز‌های پیش رو قصد سفر به مناطق ساحلی خوزستان را دارند خواست برای حفظ سلامتی خود ودیگران به هیچ وجه به شهر‌های ساحلی خوزستان سفر نکنند.

آب و هوای شهر‌های ساحلی خوزستان در این موقع از سال معتدل و مطبوع است.

با وجود شیوع ویروس کرونا، فعالیت بنادر خوزستان به خصوص بندر امام که مسئولیت واردات و ترخیص کالا‌های اساسی کشور را برعهده دارند همچنان فعال هستند، ولی شیوه‌های نامه‌های بهداشتی مخصوص پیشگیری از کرونا به دقت اجرا می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دموراژ کشتی‌ها چگونه صفر شد؟/ماجرای ترافیک سنگین در بندر امام

س بهمن 21 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در شرایطی از صفر شدن دموراژ کشتی‌ها خبر داده که سال گذشته بدلیل واردات گسترده کالاهای اساسی، ترافیک سنگینی در بنادر کشور ایجاد شده بود. به گزارش مرین‌پرس به نقل از خبرنگار مهر، ابتدای هفته جاری محمد راستاد، مدیرعامل سازمان […]

همچنین بخوانید: