مانور جست و جو و نجات دریایی در محدوده بوشهر برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از حجت خسروی اعلام کرد: این مانور جست و جو و نجات با هدف آمادگی همه جانبه تیم‌های عملیاتی برگزار شده است.

وی بیان کرد: بر اساس سناریو تعیین شده در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه و در پی اعلام شناور مسافربری مبنی بر افتادن یک نفر از مسافران به درون آب در نزدیکی کانال دسترسی بندر بوشهر هماهنگی لازم انجام شد.

خسروی ادامه داد: در ادامه شناور ناجی ۹ از بندر خارگ و سار ۳ از بوشهر به موقعیت اعزام شد و بر اساس الگو شروع به پایش کردند.

وی اضافه کرد: در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه نیروهای عملیاتی شناور ناجی ۹ فرد افتاده در آب را پیدا و آن را به داخل شناور انتقال دادند.

خسروی ادامه داد: شناور ناجی ۹ پس از نجات فرد از دریا و بررسی‌های لازم اعلام کرد وضعیت جسمانی و سلامتی فرد مطلوب نیست و از این جهت به سرعت وی تحویل عوامل اورژانس مستقر بر روی اسکله شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایگاه دریایی بوشهر بخشی از هویت تاریخی نیروی دریایی ارتش است

پ بهمن 9 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس، دریادار حسین خانزادی با حضور در پایگاه دریایی بوشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف، با فرماندهان و کارکنان این پایگاه دیدار کرد. وی با اشاره به سازمان جدید پایگاه دریایی بوشهر گفت: سازمان دهی جدید این پایگاه یک فرمان است و […]

همچنین بخوانید: