بندر نوشهر؛ بیش از گذشته در زمینه تجارت فعال شود/ ضرورت هماهنگی برای رفع چالش های حوزه صادرات و واردات بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: بندر با سابقه نوشهر این پتانسیل را دارد که در زمینه صادرات و واردات بیش از گذشته پویا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد علی محسنی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی برای رونق فعالیت های دریایی و بندری در بندر نوشهر، تصریح کرد: همدلی و داشتن هدف مشترک مهم ترین اولویت دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی برای بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بندر نوشهر است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مشکلات حوزه واردات و صادرات در بندر با سابقه نوشهر حل شود، گفت: این بندر می تواند در زمینه تجارت بیش از گذشته فعال شود از اینرو بایستی شرایطی فراهم شود تا فعالان اقتصادی برای حضور در بندر نوشهر انگیزه بیشتری پیدا کنند.

محمد تقی انزان پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز اظهار داشت: صاحبان کالا و فعالان اقتصادی، صاحبان اصلی  بندر هستند و تمام تلاش  و دغدغه ما، فراهم کردن زمینه های بهره گیری هر چه بیشتر آنان از ظرفیت ها و توانمندی های بندر نوشهر  برای گسترش صادرات و واردات است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان عملیات پروژه اطفاء حریق بندر چند منظوره سیریک هرمزگان/ تجهیز تمام بنادر شرق به سیستم اطفاء حریق

ی بهمن 26 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: عملیات احداث سیستم اطفاء حریق بندر سیریک با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد میلیارد به پایان رسید و سایر بنادر شرق هرمزگان تا پایان سال جاری به این سیستم تجهیز خواهند شد. به گزارش […]
حمید رضا محمد حسینی،پایان عملیات ،اطفاء حریق،هرمزگان

همچنین بخوانید: