بیشترین بهره را از تحریم‌ها در عرصه دفاعی برده ایم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش گفت: از آغاز پیروی انقلاب اسلامی و زمانی که این انقلاب نوپا بود، تهدیدهای استکبار جهانی به خصوص آمریکا وجود داشته است اما با تنومند شدن درخت نوپای انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته، تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت تبدیل شده و جهان نیز به خوبی به آن واقف است.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که کشوری خودش توانمندی دفاعی مورد نیازش را تأمین کند مسلماً از اقتدار و توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و ما به هر گونه تهدیدی از هر منطقه و کشوری پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: در عرصه‌های دفاعی بیشترین بهره را از تحریم‌ها برده و به خودکفایی در تجهیزات دفاعی رسیده‌ایم و دیگر دست ما برای دریافت تجهیزات به سوی کشورهای بیگانه دراز نیست.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قانون موافقتنامه حمل و نقل دریایی حاشیه خزر به وزیر راه ابلاغ شد

ش آذر 15 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، رئیس جمهور قانون موافقتنامه حمل و نقل دریایی جمهوری اسلامی ایران با ۴ کشور روسیه، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان را که ۷ آبان امسال در مجلس به تصویب و سپس تأیید شورای نگهبان رسید را به وزیر راه و شهرسازی ابلاغ […]
قانون موافقتنامه حمل و نقل دریایی حاشیه خزر به وزیر راه ابلاغ شد

همچنین بخوانید: