جزئیات جدید از توقیف شناور کره ای

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، اسماعیل مکی‌زاده، معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در تشریح جزئیات توقیف این نفتکش اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۹ یک فروند تانکر ویژه حمل مواد شیمیایی و نفتی فله با نام HANKUK CHEMI دارای پرچم کره جنوبی از بندر الجبیل عربستان به سمت فجیره امارات در حرکت بوده که در فاصله ۱۱ مایلی جزیره تنب بزرگ، اقدام به ایجاد آلودگی دریایی نموده است.

وی افزود: یگان عبوری گشت نیروی دریایی سپاه متوجه این تخلف شده و به این کشتی اخطار داد اما شناور مذکور بدون توجه به اخطارها؛ به مسیر خود ادامه داد. این شناور به دستور مرجع قضائی استان و توسط نیروی دریایی سپاه؛ توقیف و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم، به سمت لنگرگاه بندرعباس هدایت شده است.

نتایج بررسی‌ها با توجه به ضوابط و مقررات مرتبط؛ متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کره جنوبی خبر توقیف نفتکش این کشور توسط ایران را تأیید کرد

د دی 15 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام توقیف یک فروند شناور متعلق به کره جنوبی توسط دریادلان این نیرو، صبح امروز (دوشنبه ۱۵ دیماه ۹۹) در آب‌های خلیج فارس آورده است: این نفتکش که از مبدأ بندر الجبیل عربستان در […]

همچنین بخوانید: