«شهید سلیمانی» بین فرماندهان جبهه مقاومت همبستگی ایجاد کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، سردار اصغر شکراللهی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: تدبیر و فرماندهی سردار سلیمانی باعث به دست آمدن پیروزی‌های بزرگ در محور مقاومت و جبهه‌های مختلف شد.

وی با بیان اینکه دشمنان حاضر در جبهه‌های سوریه و عراق مانند دوران دفاع مقدس تا دندان مسلح بودند، افزود: شهید سلیمانی با تکیه بر محور معنویت معادلات دشمنان را همچون هشت سال دفاع مقدس برهم زد.

سردار شکراللهی با تاکید بر ادامه راه مکتب شهید سلیمانی، تصریح کرد: شهید سلیمانی در عرصه محور مقاومت و رزم، با اقتدار در مسیر و هدف اصلی که در پیش گرفته بود پیش می‌رفت در حالی که دشمنان همواره قصد داشتند با طراحی توطئه اهداف وی را حذف کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت، توسعه و پیشرفت کشور را مدیون شهدایی چون سردار سلیمانی هستیم، ادامه داد: کوتاه کردن دست تروریست‌های داعش در سوریه و عراق و دفاع از مردم بی پناه این دو کشور از جمله اهداف اصلی شهید سلیمانی بود.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریای سپاه با بیان اینکه پیروزی مقاومت در همه جبهه‌ها از اهداف شهید سلیمانی بود، گفت: خشکاندن ریشه تمامی طرح‌های شوم عربی، عبری، غربی و استکبار را در منطقه از اهداف کلان مبارزات شهید سلیمانی بود.

سردار شکراللهی اضافه کرد: در محور مقاومت، نیروهای انسانی گاهی از جهت تفکر با هم متضاد بودند و کسی باید این نیرو را جمع و در آن اتحاد ایجاد می‌کرد که شهید سلیمانی این کار را انجام داد.

وی همچنین گفت: اتحاد و یکپارچگی نیروی انسانی در عرصه فرماندهی در محور مقاومت از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش ۲۱ درصدی صید ماهی استخوانی دریای خزر +دلایل

د دی 15 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران گفت: صید ماهیان استخوانی در دریای خزر نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۱ درصد کاهش داشته است. به گزارش مرین‌پرس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مختار آخوندی افزود: صید ۱۳۱۱ تنی ماهیان استخوانی در […]

همچنین بخوانید: