سینه به سینه نیروهای آمریکایی در خلیج فارس ایستاده ایم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، سردار علیرضا تنگسیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه حفظ امنیت دریا برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و حائز اهمیت است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیروی دریایی را یک نیروی راهبردی توصیف کرده‌اند.

وی به اتصال جمهوری اسلامی ایران به آب‌های بین المللی نیز اشاره کرد و افزود: این فرصتی ارزشمند است که باید از آن به درستی استفاده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تربیت نیروهای جوان و بهره گیری از آنها را از برنامه‌های سپاه برشمرد و ادامه داد: سپاه به دنبال برقراری و حفظ امنیت در دریا است اگر کسب بخواهد امنیت خطوط کشتیرانی ایران را به خطر بیاندازد برای ما قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین دلایل حضور نیروی دریایی سپاه در اقیانوس حفظ امنیت خطوط کشتیرانی ایران است، اضافه کرد: خوشبختانه وحدت و همگرایی خوبی در میان نیروی دریایی سپاه و ارتش در این زمینه وجود دارد.

سردار تنگسیری با اشاره به توانمندی سپاه در تأمین امنیت پایدار در خلیج فارس و آب‌های دور، گفت: هیچگاه چشم طمع به هیچ خاکی را نداشته‌ایم و دست دوستی به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس دراز می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سینه به سینه نیروهای آمریکا در خلیج فارس ایستاده‌ایم، اظهار کرد: ما نسبت به هر گونه حرکت دشمن برای برهم ریختن امنیت منطقه هوشیار هستیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور مقتدرانه در آب های آزاد در سایه ولایت فقیه تحقق یافته است

پ آذر 20 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه پنجشنبه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد، اظهار کرد: این حضور مقتدرانه در سایه ولایت فقیه محقق شده است. وی به مرزهای آبی […]

همچنین بخوانید: