انگلیس هم به تولید هیدروژن سبز روی آورد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

انگلیس هم به تولید هیدروژن سبز روی آورد

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “استفان دیوید”  رئیس موسسه  H2evolution که مسئولیت اجرایی این پروژه را بر عهده دارد در این زمینه می‌گوید این تصمیم در پی اعلام خبر مشارکت بندر روتردام و شرکت انرژی یونیپر آلمان اتخاذ شده که در صورت اجرای مرحله اول آن روزانه  حداقل از انتشار بیش از ۱۰۰ تُن CO2 در  بخش دریا جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: سایت هیدروژن سبز این بندر دارای آخرین تجهیزات و مخازن ذخیره خواهد بود که قصد داریم بندر را  به هاب منطقه‌ای سوخت هیدروژنی تبدیل کنیم.

به گفته وی این نوع سوخت که به منظور کاهش میزان کربن صفر درصدی تولید خواهد شد نه تنها در بخش دریایی بلکه در تمامی بخش‌های حمل و نقلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: مرحلۀ اول این پروژه در پنج سال آینده و مرحله بعدی آن تا ۱۰ سال آینده به مراحل اجرایی کامل خواهد رسید.

وی در پایان گفت: هیدروژن سبز یک جایگزین پایدار برای تمامی سوخت‌ها محسوب می‌شود و نسبت به گاز طبیعی کارکرد مناسبی دارد و علاوه بر این مواد اولیه آن نیز به خوبی در طبیعت یافت می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رونمایی از طرح کشتی با آلودگی صفر/ منتظر "تسلا دریاها" باشید

س بهمن 28 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه طرحی قابل استفاده برای کشتی های فله بر و تانکرهای نفت با میزان انتشار صفر گازهای مضر توسط یک شرکت انگلیسی ارایه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از جی کپتین، یک شرکت انگلیسی از طرح مفهومی […]
رونمایی از طرح کشتی با آلودگی صفر/ منتظر "تسلا دریاها" باشید

همچنین بخوانید: