انتصاب اعضای کارگروه مدیریت مطالعات و پژوهش سازمان بنادر و دریانوردی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی احکامی از سوی محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی؛ اعضای کارگروه مدیریت مطالعات و پژوهش سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در احکامی جداگانه، سید‌سعید سید‌علایی (عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع)، فرهاد منتصر‌کوهساری (عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی)، جلیل اسلامی (عضو هیات عامل و معاون امور دریایی)، محمدرضا اله‌یار(عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی)، وحید رحمتی (مدیر ارتباطات و بین‌الملل) و محمدحسین علامه (مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی، برنامه، بودجه و تحول اداری) را به عضویت در کارگروه مدیریت مطالعات و پژوهش سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایفای نقش موثر و کارآمد برای دانشی نمودن فعالیت‌های دریایی و بندری از طریق بهره‌گیری از دانش سازمانی در حل طرح‌های مسئله محور و بکارگیری آن در تصمیمات مدیریتی و همچنین هم‌افزایی در فرآیندهای اساسی تولید، انتشار، کاربرد دانش و تسهیل زمینه مشارکت کارکنان را از اهداف تشکیل این کارگروه عنوان کرد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر امام قرنطینه شد

چ بهمن 29 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، حجت‌اله خسروی درباره آخرین وضعیت تردد شهری اظهار داشت: در مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بندرامام خمینی و بر حسب تاکیدات فرماندار ماهشهر، قرنطینه مبادی ورودی بندر امام خمینی، اجرایی شد. وی افزود: محور ورودی از سمت شادگان – آبادان و اهواز  به بندرامام […]

همچنین بخوانید: