سنگاپور به رکورد تغییر ۱۰۰ هزار خدمه کشتی دست یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سنگاپور به رکورد تغییر ۱۰۰ هزار خدمه کشتی دست یافت

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، ادارۀ دریایی سنگاپور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تسهیلات لازم را برای تغییر خدمۀ کشتی انجام داده و برای انجام  این کار در این مدت با بیش از ۵۰۰۰ شرکت همکاری کرده است.

این گزارش حاکی است یکی از مسئولان بندر در این زمینه گفت: تغییر خدمه کشتی‌ها با هر پرچم  و هر نوع ملیت از طریق راهرو امنی که توسط این شرکت ایجاد شده به سهولت انجام می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به اعلام سازمان IMO، سازمان ملل متحد و شرکت‌های مردم نهاد این بندر از زمان شدت گرفتن بیماری کرونا و قفل شدن بسیاری از بخش‌های صنعت دریایی در سراسر جهان اولویت را به منظور تغییر خدمه قرار داد به گونه‌ای که تسهیلات لازم را برای جابه‌جایی هزاران نفر از خدمه کشتی‌ها از کشتی به خانه و بالعکس در مدت یک‌سال اخیر فراهم کرده است.

به گفتۀ وی از ژانویه ۲۰۲۱ که بیش از ۳۰۰ مدیر صنعت دریایی و رهبران حقوق بشری با امضای اعلامیه پنتون خواستار مشارکت و ایجاد امکانات رفاهی برای دریانوردان و به تعبیر دیگر برای حل بحران تغییر خدمه شدند این بندر به فعالیت و تلاش خود افزود که براساس آمار‌های دریافتی با تغییر خدمۀ ۱۰۰ هزار دریانورد به رکورد قابل توجهی دست یافتیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست آیمو برای مبارزه با دزدی دریایی در خلیج گینه

چ بهمن 29 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه سازمان جهانی دریانوردی، خواستار تشکیل کارگروهی برای مقابله با تعداد فزآینده حملات دزدان دریایی به کشتی ها در خلیج گینه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از جی کپتین، سازمان بین المللی دریانوردی( آیمو)، در پاسخ به […]
درخواست آیمو، مبارزه با دزدی دریایی،خلیج گینه

همچنین بخوانید: