ایران در ایجاد محور مقاومت و جهانی شدن آن نقش مهمی داشت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، امیر دریادار حمزه علی کاویانی عصر شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سرود نیروی دریایی در مرکز آموزش‌های دریایی باقرالعلوم رشت، اظهار کرد: نظام سلطه و استکبار جهانی همواره از ایران و کشورهای منطقه به لحاظ دارا بودن منابع انرژی‌های خدادادی و هم به لحاظ ایدئولوژیک وحشت دارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در ایجاد محور مقاومت و جهانی شدن آن در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی نقش بسزایی داشت.

دریادار کاویانی سرود را نوعی از شعر بسیار تأثیرگذار دانست و بیان کرد: سرود با محتوا نتایج مثبت و اثربخش فرهنگی زیادی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه می‌توان با انتخاب موضوع درست و همگام با اتفاق‌های روز جامعه تولیدات این حوزه را با سبک زندگی ایرانی و اسلامی پیوند داد، اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را در پی داشته و می‌تواند ما را در توسعه و ترویج بیش از پیش فرهنگ انقلاب شکوهمند اسلامی توانمند سازد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گستردگی سرزمین‌های اسلامی، تاکید کرد: اسلام ناب محمدی در ایران شکل گرفته و با توجه به قدرت و ظرفیت ائتلاف سازی در ایران، باید در توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی که حاوی پیام عزت اقتدار و استقلال خواهی است کوشا باشیم.

دریادار کاویانی ادامه داد: جشنواره‌های فرهنگی بیانگر اعتقادات کشور بوده و رمز ماندگاری سرودهای انقلابی، در اعتقادات دینی ما است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلاش مضاعف متولیان فرهنگی برای ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی

ش اسفند 2 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، حجت الاسلام محمد مظفری نژاد عصر شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سرود نیروی دریایی در مرکز آموزش‌های دریایی باقرالعلوم رشت با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمام وقت خود را صرف ترویج فرهنگ غلط غربی کرده است، گفت: مسئولان امر باید […]

همچنین بخوانید: