افزایش ۵۰ درصدی درآمد بندر رتردام در دوران کرونا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

افزایش ۵۰ درصدی درآمد بندر رتردام در دوران کرونا

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “آلارد کاستالاین” مدیر‌عامل بندر رتردام با اشاره به اینکه در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حجم عملیات ۹ درصد کاهش یافت، اما این رقم در شش ماهه دوم به پنج درصد رسید و در سال گذشته میلادی فعالیت این بندر تعلیق نشد.

وی افزود: اگرچه این بندر مانند سایر بنادر در سال ۲۰۲۰ تحت تأثیر شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار گرفت با اقدامات شدید بهداشتی، رعایت پروتکل‌های اجتماعی، صرفه جویی در هزینه‌ها و کاهش کربن موقعیت قدرتمند خود را در بین سایر بنادر ثبت کرد.

وی یاد‌آور شد: اگرچه در سال ۲۰۲۱ نمی‌توان انتظار داشت که به شرایط قبل از کووید ۱۹ برگردیم، اما در صورت انجام واکسیناسیون ملی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا همچنان بزرگترین بندر اروپا باقی بمانیم و به رکورد جدیدی دست یابیم.

وی در پایان از همکاری دولت، بخش‌های بهداشت و درمان، جامعۀ بازرگانی ومدیران خطوط کشتیرانی قدردانی کرده و خاطر نشان ساخت: پروژۀ تولید سوخت هیدروژن نیز در سال ۲۰۲۱ پی‌گیری خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستورالعمل‌های جدید اداره کل بندر خرمشهر برای مقابله باکرونا

ی اسفند 3 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، نورالله اسعدی رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی را ضروری و لازم دانست و اظهار کرد: ویروس کرونا به صورت فراگیر در حال فعالیت است و همه ما باید در زندگی فردی و اجتماعی خود به تمام دستورالعمل‌های لازم عمل کنیم. وی افزود: […]

همچنین بخوانید: